MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

ojoj!

Kategori: Träning

Idag var det första träningen efter operationen, det är måndag det betyder bröst och triseps.
Måste bara säga att min energi inte är på topp har knappt kunnat äta nåt på flera dagar jag har gåt ner från 90 till 84,9som jag vägde idag, men nu ska energin upp igen.
så här såg passet ut:
 
BänkPress
60kg 5reps
80kg 5reps
90kg 5 reps
100kg 2x4reps
80kg 3x10reps
 
HantelPress På Sened Bänk
30kg 3x8reps
 
Flyes I CC
6steget 3x12reps
 
Dips
20,15,12reps
 
Push Down
11steget 3x12reps
 
Drag Över Huvet Med Rep DS
8steget till 4steget 12reps/steg
 
Som sagt så hade jag inte mycket energi men jag tyckte endå att jag fick ganska bra tryck.
Men jag kände mig svag som fan.
 
BänkPress:
gick ganska tungt upp till 100kg men 80 var inga problem fick bra tryck efter det.
 
Hantelpress:
Gick bra sänkte vikten lite.
Fick bra tryck i bröstet.
 
Flyes I CC:
Gick även ner i vikt här lite, men det kändes lätt, jag körde där för mera strikt och kontrolerat.
Fick sjuk pump i tuttarna =)
 
Dips:
Körde 3xmax reps är inte nöjd med det. (började känna mig lite stressad, Niklas E skulle komma på besök)
 
Puch Downs:
Även här lite lättare men det var nog dumt skulle nog orkat mera. 
 
Drag Över Huvet Med Rep DS
DP= Drop sett man kör från ett annat sett till det andra utan vila, körde slut på triseps här och fick sten hårda triseps ;)
 
Nu har jag även börjat med kreatin igen, får hoppas att mat lusten kommer tillbax helt snart.
Det bli och disco gyma ca en månad till tills jag får träffa min spesial sjukgymnast.
Nu gör jag bara lite små övningar lite nu och då. super lätt och super tråkit!
Ska oxå försöka bli lite bätre på att skriva här nu när jag är "normal" ihuvet igen =)
Hade!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: