MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

ÖÖÖÖHHHHH!!

Kategori: Träning

Jag tror att inte sova har blivit min nya grej!
SJUKT störande!
Har inte sovit bra i natt på jobbet det var några idioter som levde om och höl på att spika o greja mitt i natten.
Redan runt 12 var jag helt slut och ville inte fara på gymet, men jag tog min tränings bag och for endå!
Det skulle bli axlar, vader och mage som skulle tränas. HUVVA!
 
Jagkände redan vid 1a repetitionen att det skulle bli drygt! så här så det ut:
 
MilitärPress
50kg 5reps
70kg 5reps
75kg 5,5,5,4,5reps
 
Sittande Hantel Press
30kg 5x5reps
 
Lyft Åt Sidan Med Hantel (lutad lite fram)
15kg 5x8reps
 
Stående VadPress
85kg 15reps
100kg 15reps
120kg 3x15reps
 
Sittande VadPress
60kg 4x15reps
 
DragonFlag
3x10reps
 
BenLyft SS med Crunches
3x10reps/ övning
 
Det ända som gick ganska bra var HantelPressen det gick faktist ganska lätt.
Magen tog som fan redan vid dom första repsen av dragonflagen fick grym kontakt, kände mig orkes lös men mosade endå till med 10reps =)
Nu har han äntligen kommit hem och nu ska det klippas gräss men först lägga våran EXTREMT  glada unge. NOTTTTTT!!!
Ha en bra kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: