MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Operation!

Kategori: Allmänt

Idag klev jag upp kl 5.45 för att ducha o göra mig ren för operationen.
När jag kom till ortopeden E43 kl 7.15 fich jag veta att det inte skulle bli av, så jag skulle få en tid i September.
Men i sista sekund kom läkaren och sa att det hade blivit ett misstag, jag skulle få operera mig idag endå men några timmar försent.
 
Operationen gick bra han tog bort en liten bitt av minisken + att hon hyvlade bort lite brosk.
Men det blev endå en chock när han sa att jag har Atros i knät och att jag aldrig kommer att bli bra i knät igen.
Jag kan bli lite bätre men aldrig riktigt återstäld =( jag började nästan att grina men jag kunde hålla ine tårarna iallafall.
 
nä nu ska jag lägga mig i soffan o vila ett tag.

Kommentarer

  • Lina säger:

    Tråkigt att höra !

    Svar: mm mycket =(
    Magnus Häggström

    2012-07-05 | 13:28:15
    Bloggadress: http://joraseatteh.blogg.se

Kommentera inlägget här: