MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Sista Tränings passet på ett tag =(

Kategori: Träning

Idag har jag och Tindra-li små bråkat hela dagen IGEN. man blir hyfsat läss.
Hon ville inte fara på gymet på dagen så det blev ett kvälls pass för mig istället.
Det var rygg och biseps som skulle få sig en omgång och så här såg ä ut:
 
Chins
5reps
3x12reps
 
Breda LatsDrag
14steget 3x10reps
 
Skivstångs Rod
70kg 3x8reps
 
Hantel Rod
36kg 3x8reps
 
Skivstångs Curl
40kg 4x10reps
 
Stående Hantel Curl
14kg 3x7reps
 
Träningen gick ganska bra idag fick bra tryck i biseps och rygg.
 
Chinsen:
Gick ganska bra var bara 3settet som var lite jobbit
 
LatsDragen:
Kändes bra, fick bra kontakt med ryggen
 
Skivstångs Roden:
Skulle nog kunna göra 10:r
 
Hantel Roden:
Var lite tungt sista settet
 
Skivstångs Curlen:
Gick oxå bra, kanske nån fusk rep på sista settet
 
Hantel Curlen:
Var en ny övning för mig, började lätt med 14kg som visade sig inte vara så lätt  men 7:r curlade jag upp iallafall =)
 
I morrn är det operation av mitt knä.
Hoppas på att det blir bra och att jag inte blir lika yr som föra gången av allt morfin =)
Nu ska jag hoppa in i duchen o göra mig ren =)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: