MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Äntligen!

Kategori: Träning

Äntligen träning igen, har inte tränat på gym nu på en vecka (det känns som en månad =( )
Träningen idag gick väl inte så super bra, det märkt att jag inte har ätit som jag brukar o sena nätter + några öl har slikit ner.
Jag har ju oxå slutat med Kreatinet och jag blir betydligt dtarkare och allt känns mycket bätre.
Kanske bara är mitt huvud som spökar?
så här såg dasgens pass ut Bröst och triseps:
BänkPress
20kg 10reps
50kg 10reps
80kg 5reps
90kg 9,8,7,6reps =30reps (kändes tungt ) =.(
Hantel Press
36kg 4x5reps (Nu började jag komma igång, skulle säkert klara 7or dom 2 sista setten)
Flyes I CC
6steget 3x12reps  Bra pump
Dips
4x12reps (mycket lätt)
Small Bänkpress
60kg 4x8reps (lätt)
Det börjar lida mott operation och jag "länktar" ditt. vill kunna springa/köra ben igen HÅRT.
Kanske köra lite mera thaiboxning oxå ;)
Nu innan träningen vägde jag 88.9kg
vilket är ganska mycket för mig men jag ska upp enu mera =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: