MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

"ben" och mage!

Kategori: Träning

Japp idag skulle jag köra ben o mage, men jag han inte så långt.
Fick jätte ont i mitt otrasiga knä (vänster) redan på uppvärmningen och det var omöjligt o köra vensterbenet.
Då tänkte jag att jag kör baksida lår då.
Jo va händer jo jag fick typ kramp i mitt trasiga ben så det var oxå typ omöjligt o köra.
men jag lyckades iallafall köra några lugna sett.
Så här såg det ut idag:
Liggande Ben Curl
20kg 10reps
35kg 3x10reps
15kg 2x10reps bara vänster sidan
BenPress
80kg 3x10reps (bara vänster , mycket lätt)
DragonFlag
4x10reps
Mage I Maskin
60kg 4x12reps
Russian Twist
15kg 4x30reps
Det var det passen mycket kort blev det men magen fich sig en omgång iallafall =)
i morrn är det rygg o biseps ska köra 5x5 på det mesta då spana in i morrn o läs hur det gick ;)
Hej!

Kommentarer

  • Therese säger:

    har länkat till dig i min blogg älskling ;) puss på du!

    2012-06-07 | 10:51:24
    Bloggadress: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här: