MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Bra dag!

Kategori: Träning

Igår blev det ingen träning tindra-li var sjuk hon hade 39,1 i feber och hade ont i huvet och i halsen.
Allt har gått över tills idag. Konstigt!
Så jag o tindra-li for på gymet i dag för att träna axlar o vader.
Jag körde samma som föra tränings passet 1minuts vila prick, sen strikt och ganska långsamt.
 
Militär Press
20kg 10reps
40kg 8reps
50kg 3x10reps (ganska lätt)
 
Hantel Lyft Åt Sidan
10kg 4x10reps  (tog bra)
 
Cuffarna
4steget 4x12reps /4set inot och 4sett utot SS med  Stående Vad press
 
Stående VadPress SS med Cuffarna
95kg 8x15reps (brände som satan!)
 
Med den korta vilan blev även det här passet bra, skulle väl kuna köra några till övningar men jag blev tvärr lat!
I morrgon ska jag bulka men flytande kolydrater det är årets höjdpunkt. WHEELS! =) så jag laddar min väska med öl o blåser in till stan, bara ringa om ni vill umgås =) hare bra!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: