MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Chili Update!

Kategori: Chili

Nu har vi haft chili plantorna i vårat växhus ett tag och dom värkar trivas riktigt bra dom flesta sorter har börjat få frukter och även några STARKA chili sorter har fåt blommor. här kommer några bilder
Jag ska bytta krukor på dom mindre chilisarna så dom får lika stora som dom starka. men det är ju så dyrt med såna krukor =(
 
en av mina Yellow 7Pod
 
Jag vet dom ser inte jätte glada ut men dom har fåt nya krukor nu som dom kanske blir lite gladare snart =)
 
Några jätte starka Naga Vipers men dom har inte fåt några blommor en =(
Dom längst ner i högra hörnet är "lite" efter i utväklingen. Lite Retarded =)
 
Dom 2 längst ut ska jag göra en "buske" av det är 4st Habanero i den längst till höger och Piri Piri typ 20sti den andra.
 en kruka salad fick plats oxå.
ha en bra kväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: