MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Morgon träning!

Kategori: Träning

ojoj 6.30 är fan tidigt. men det gick ganska bra o kliva upp det stog en lite tjej vid sängen o hon hoppade upp i sängen o gav mig en bamse kram o en puss.
Då kan det inte bli en dålig morgon =)
Ca 7.45 var jag om bytt och klar för att köra ett rygg och biseps pass.
Det brukar inte gå så bra på morgonen men i dag gick det hyfsat faktist.
Han inte med allt men det får jag väl se som lättare träning ;)

Chins
2x5reps
20kg 5x5reps (ganska lätt)

LatsDrag
100kg 5x5reps

Skivstångs rod
85kg 5x5reps

Hantel Rod
42,5kg 4x6reps (lätt, det var dom tyngsta hantlarna på gymet )

Skivstångs Curl
50kg 4x5reps

Sen han jag inge mer.
i kväll blir det o sätta om alla chili plantor och in i växthuset =)
Hare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: