MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Det var ett tag sen!

Kategori: Träning

Ja jag vet det var ett tag sen men jag har haft mycket o stå i.
Föra veckan blev det bara 2 tränings pass och det är INTE okej!!
Men vi har blivit klar med växthuset, vilket piller jobb fy fan!
Nu är det iallafall gjort o snart ska väl chilin ut ditt =)

En till rolig sak har hänt jag är inte längre flugfiske oskuld, jag har sammanlaggt dragit upp 5gäddor
Det har varit sjukt kul. =)

Idag var det bröst och triseps som stog på chemat, jag körde mindre reps o mera sett.
Så här såg det ut:

BänkPress
40kg 5reps
50kg 5reps
70kg 5reps
90kg 5reps
100kg 5x5reps ( kändes ganska bra)

HantelPress  (lätt)
30kg 5x6reps

Flys I Maskin
35kg 4x6reps

Dips
15kg 5reps
25kg 5x5reps

SmalBänkPress
70kg 5x5reps

En bra dag idag kände mig stark och jag hade mycket energi kvar.
Eftersom jag hade lite längre vila mellan setten så kände jag mig inte "slut" i musklerna vilket var ganska skönt =)
Ja ja ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: