MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Rygg Och Biseps!

Kategori: Träning

Vaknade i morse och måde lite små dåligt.
Jag och TL gjorde lite frulle men jag fick bara i mig en yoghurt talrik med musli + en protein och kolhydrat drink, vilket inte är likt mig. jag var spy mätt ända tills 13 då vi åt en sen lunch (rester= pankaka)
Jag åt 2st och blev spy mätt igen och började må lite mera illa.
Jag bet ihopp och packade väskan och vi foor på gymet endå, sjukt omoteverad.
Blev endå ett ganska bra pass gick ner i vikterna o tänkte på tekniken mycket + kort vila 1 min.
så här såg passet ut
Chins
5rteps
4x10reps (ganska lätt)
Latsdrag med V handtag
12steget 4x10reps
Skivstångs Rod
60kg 3x10reps
Hantel Rod
34kg 3x10reps
FacePulls
35kg 3x12reps
Skivstångs Curl
40kg 3x10reps
Hammar Curls
20kg 2x10reps sen 7reps
Konsentrations Curl Med Hantel
12kg 3x10reps
Hela passen var klart före 1 time, jag körde som sagt med bara 1minuts vila på alla övningar.
Strikt och ganska sakta oxå, jag fick grym kontakt med både ryggen och biseps.
Vänster arm:
Höger Arm:
Jag var helt slut i mina små armar så det blev väl inga super kort.
Kunde knappt håla upp mobilen =)
Tindra-Li skappade en konst värk på spegeln efter vi hade duchat så här såg det ut:
En apa =)
Nu mår jag iallafall lite bätre o det är väl bra för vi ska fara o se sean banan i kväll =)
Hare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: