MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Rygg Och Biseps

Kategori: Träning

ok då var det Torsdag och det var rygg och biseps på chemat.
Som jag skrev igår så körde jag lite lägre reps o mera sett mer åt styrke hållet.
Idag gick det bätre en igår, mycket bätre faktigst!
Kände mig aldrig riktigt slut på dagens pass  jag skulle kunna lasta på lite mera vikt då det inte var "tungt".
Det var länge sedan jag körde 5x5 så det tar ett tag o hitta vikterna rätt =) men det kommer väl!
Så här såg det ut idag:
Chins
5st
15kg 5x5reps (ganska lätt)
Latsdag
18steget= 95kg tror jag 5x5reps (oxå ganska lätt)
Skivstångs Rod
80kg 5x5reps (kändes bra fick in tekniken bra, men ganska lätt ;) )
Hantel Rod
40kg 4x6reps (dom tyngsta i hörnefors väger 42kg dom tar jag nästa gång lätt)
Skivstångs Curl
50kg 5x5reps
Hammar Curl
24kg 4x6reps
Måste höja vikterna ganska mycket nästa gång gick för lätt idag.
Det är kul när man känner sig stark =) hoppas bara att jag kommer kunna köra tungt på benen efter operationen bara.
Nu ska jag ut o klippa grässet o gräva lite jord i växthuset.
Hej da!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: