MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

tröt!

Kategori: Träning

idag har jag jobbat och vi har varit ute o gåt i 3timar så jag måste säga att jag är ganska mör.
Men efter jobbet for jag på gymet o körde ett pass.
Det blev bröst och Triseps.
Det kommer att vara 5x5 dena vecka oxå, jag trivs ganska bra med det.
Jag körde mycket 5x5 när jag tränade thaiboxning och ökade ganska mycket i vikterna då.
Då var det bara chins,marklyft och benböj jag körde 3gånger iveckan.
nu när jag fokuserar på gymet så kör jag några till övningar som ni har märkt =)
Så här såg det ut i dag iallafall:
BänkPress
50kg 5reps
70kg 5reps
90kg 5reps
105kg 5,5,4,3,3reps (kändes inge bra från början, var tungt)
HantelPress
2x35kg 5x6reps (ganska lätt)
Flyes i maskin
40kg 4x6reps
Dips
25kg 5x6reps (lätt, får nog på med mera vikter)
Smal Bänkpress
75kg 5x6reps
Efter den vanliga bänkpressen så kändes det ganska bra igenom hela passet, kände mig stark men energin var på botten.
Nu sitter jag med en kopp kaffe som jag ska dricka upp innan jag ska ta hand om mitt barn som badar.
Jag har fåt en tid för operation föresten den 4 luli gud så "skönt" det ska bli.
känner att det börjar dra i kampsports tarmen ;)
jaja ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: