MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Måndag!

Kategori: Allmänt

Äntlig var det täning idag det blev Bröst och Triseps, jag fick grym pump i tuttarna o ganska bra i triseps oxå men mest i bröstet ;)
Så här såg passet ut i dag:

Bänk Press 3x10
Sned Bänk 3x10
Handet Press 3x8
Bröst press 3x 8-10
Super set cabel flys 3 set  12, 15, 20 rep =)
Dips 3x10
Fransh press eller va det heter 3x12
Pull down 3x12
+ en till som jag inte vet namnet på.

Bänk press är en övning som jag aldrig kört som "vuxen" har börjat med den nu när jag är skadad i knät.  rugit kul o öka i vikterna  =)

I morrn är det rygg o biseps ser fram imott det =) men först måste jag jobba klart.
Ha en bra natt

Föresten var det första dagen på kreatin igen, min vikt nu är 88Kg på morgonen (har köpt en våg )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: