MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Ny Blogg!

Kategori: Allmänt

Eller ny o ny har aldrig haft nån
Jag hade tänkt o fixa dena blogg för att hålla igång min motevation o träna / följa framsteg i saker o ting.
Den kommer och handla om lite allt möjligt, men stor del är träning, chili och fiske kanske lite om huset oxå :)
Hoppas på att det är nån som kommer att kolla in den nu o då och följa mina framsteg.
Idag har jag o Tl varit på busplaneten så hon skulle få leka av sig lite, jo va hände då vi bråkade o hon satt o surade i ca 1time där, känns skit kul o göra nåt "roligt" när hon är så. jaja nu ligger hon o sover o jag ska försöka lista ut hur man gör med den här bloggen. så vi hörs!!

Kommentarer

  • lina säger:

    Kul!! Träning och familj är ju mina huvudintressen så jag kommer följa! Släng gärna in lite kost också... :)

    2012-03-23 | 20:47:14
    Bloggadress: http://joraseatteh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: