MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Stark!

Kategori: Allmänt

Idag på jobbet var jag sjukt tröt, men jag tog min PreWorkOut 45min inan jag slutade o gick sen på gymet.
Det blev rygg baksida axlar och biseps kände ganska snabbt att dena träning skulle gå bra.
Det var meningen att jag skulle ta det lite lugnare idag men det blev mer åt styrke hålet idag 5x5 på allt nästan.
5x5 var ett tag sen jag körde nu så jag viste inte riktigt va jag skulle lasta på för vikter men så här såg det utiallafall.
Chins 5st utan vikt, sen 5x5 med 15kg kändes bra (vila mellan setten var ca 1½-2min det var det på alla 5x5)
Lats Drag 17steget 5x5
Rod i cablemaskin 18steget 5x5
Skivstångs rod 70kg 2x5 sen 80kg 3x5 ( kändes hur bra som hälst, hade mycket kvar kände mig riktigt stark)
Omvända flys i cablemaskin 15kg 3x12 (höll kvar ett tag i utstrekt läge) brände på fint=)
Liggande på boll omvända flys typ =) 20kg 3x12 (var ganska lätt fokuserade mycket på teknik idag oxå )
Skivstångs Curl 40kg 2x5 sen 5x5 på 45kg Kände oxå att den här övningen gick bra, mycket teknik o inte fuska upp vikten
Hammarcurl 20kg 3x5/arm sen 5x5 22,5Kg
sen var passet slut.
Kände att jag hade massa kvar och ge, men hade tyvär inte tid då tessan skulle komma o hämta mig =(
Jag är nöjd iallafall o nu är jag äntligen hemma och ska väl kanske testa o binda nån fluga ikväll kanske?
Ha en trevlig helg!
ps. har ni några frågon eller funderingar eller bara undrar va jag tycker om vad som helst så fråga ska jag försöka svara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: