MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Tak!

Kategori: Allmänt

Idag har jag och TL varit och badat på hörnefors badet med bosse med fam. trevligt =)
Vi blev även bjudna på middag hos min far och tindra-li blev kvar där. Hon måste hämtas i morrn för då ska hon på kalas!
Jag passade på att slipa taket uppe på övervåningen + måla ett varv blev ganska bra.
Måste nog måla minst 2-3 gånger till då färgen värkar ganska tun =(
Länktar tills på måndag då jag kan träna igen, känns som jag tränar väldigt lite nu när jag inte får träna ben.
Hoppas på att veckan efter den här att jag får träna ben igen.
Nu har det bara varit 3 styrkepass i veckan men dom har gåt bra, jag har som sagt aldrig tränat för att bli stor o lägga på mig muskler, men nu gör jag det o det värkar gå ganska bra. Tyvär så har våran våg pajat så jag vet inte hur mycket jag väger just nu men jag satsar färdig "deffad" att jag ska väga ca 100kg + eller - några kg nu kanske jag väger 86-88?
Jaja har e fortsatt trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: