MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Onsdag och idag!

Kategori: Allmänt

I går var jag på 30års kalas mycket trevligt o träffa Andre, det händer tyvär inte så ofta =(
Han bjöd på tårta av olika slag, kakor o kaffe va socker/kaffe speedad till runt kl 3 på natten då jag somnade.

Jag köpe även ett flugbindnings kit så nu blir det o göra flugor till sommaren. (oxå en grej jag ska själv lära mig)
Att självlära sig tycker jag är fett bra, för då ser man va man kan klara av och vad som funkar o inte funkar för just dig. håller oxå på att lära mig spela gitarr det går men det går långsamt ska lära mig från grunden=) så Tess o TL får ofta hålla  för öronen .

Idag är det torsdag o jag har tränat Axlar o Trispes och Mage passet såg ut så här:

Militär press 12/10/6 (tog slut i axlarna totalt)
Sitande hantel press 3x12
Drag till hakan med skivstång 3x12
Hantel lyft åt sidan 3x12
Rotor Cuffarna inot/utot 3x15 på varje
Pull Down 3x12
Kick Back 3x12
DragonFlag 12/10/7/6
Rusian Twist 3x30
Plankan 3x30s villa 15s
Sid Plankan 3x30s vila 15s (avslutade med 45s på varje sida i ett 4sett )

20Min cykling på nivå 1 =)

Sen blev det 1 Time bastu fy fan va skönt o varmt, är lite små seg på jobbet nu, men fokuserad ;)
ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: