MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

ZZZZZZZZZZZZZZzzzZZZ!

Kategori: Allmänt

Shittt vilken piss natt!! Har typ sovit nada.
Har varit så tröt på jobbet i dag så att jag nästa somnade gående när vi skulle från stan.
Jag for iallafall o tränade efter jobbet och räknade med ett pass som inte skulle gå bra, men det gick faktist ganska bra.
Drog ner vikterna lite gran o köre på!
Det var rygg o biseps på schemat och biseps gick riktigt bra, fick sån pump så jag kunde knappt ta av mig tröjan när jag tränat klart =)
Så här såg passet ut idag:
Chins 12/10/6 Reps utan vikt
Breda Lats drag 3x10
Lats drag med V handtag 3x10
Bred Rod i cable maskin 3x12
Stående skivstångs rod 3x12 (kändes sjukt bra)
Skivstångs curl 4x12 (oxå sjukt bra)
Hammar curls 3x8/sida
Curl mot bänk 3x12
Sen blev det en snabb dusch sen fara o stor handla på maxi.
Alltid kul med lön så man kan handla mat =) fast i dag var jag nog inte så mycket till hjälp med handlingen.
Nu blir det nog sof läge sen en tidig kväll.
ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZ go natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: