MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

AAaaJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!

Kategori: Träning

Jag var och fiskade idag det blev inte många kast , men jag fick en gädda på ca 1kg när jag skulle kroka lös den spratlade den till och jag fick 2st krokar i mina fingrar 1 i lång fingret och 1 i pekfingret (djupt) hulingarna satt som ett leverslag. jag fick själv kroka lös gäddan med andra handen medans det sprutade blod och gjorde fett on i andra.
Efter jag fick lös gädd jäveln så fick jag med våld o lite lirkande (ca 15min) lös krokarna.
Då for jag hem och plåstrade om mig själv och åt lite lunch.
Efter lunchen for jag ut en till sväng för att fiska öring men jag kunde knappt hålla i veven på spöt, så jag for och tränade.
Trots att fingrarna var dubbelt så stora och blå som dom brukar så fich jag till ett pass men det gick tungt idag =(
BänkPress (bänken pressen gjorde sjukt ont i handen/fingrarna)
50kg 10reps
70kg 5reps
80kg 5reps
95kg 7/6/5/5/4/4/4reps =35reps  (lite mera sett en normalt =) )
HantelPress På Sned Bänk
28kg 3x10reps (gick riktigt bra)
Flys
22kg 3x8rep
Flys i Cable Maskin (fick bra kontakt)
6steget 3x12reps
PuchDowns (kändes lätt)
11steget 4x15reps  (fick grym pump)
PuchOver DD
4sett kommer inte ihåg vikten men ganska lätt o strikt var det!
Så då var det färdigt, det var riktigt jobbigt idag men är endå nöjd.
Föresten så kommer det inte bli nån operation på sportsmed iallafall.
Jag ville göra det där men det skulle kosta minst 15000kr så det var ju synd.
Då är det bara o vänta tills på fredag o höra vad dom säger på ortopeden.
sorry alla oxå att jag nu skriver så sällan ska försöka bätra mig.
haj haj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: