MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Axlar, mage och vader!

Kategori: Träning

Nu kom jag just hem från gymet, det blev ett kvälls pass till.
Jag har komit på en sak nu att axlar har blivit en hat muskel grupp, jag avskyr o köra axlar.
Vet inte varför men det har bara blivit så. så här såg mitt tränings pass ut i kväll iallafall:
MilitärPress
20kg 10reps
40kg 10reps
45kg 6reps
50kg 6reps
55kg 6reps
60kg 6 reps
65kg 2x6reps
Sittande AxelPress med Hantlar
26kg 3x8reps
Hantel Lyft åt Sidan
7kg 3x12reps  (lugnt o försiktigt, tog riktigt bra fast den låga vikten)
DragonFlag
3x10reps
VadPress
85kg 5x85kg (paus ca 1sekund i toppen läget)  Kändes ändå ganska lätt!
Hjulet (magen)  Var en skivstång ;)
3x12reps
Cuff träning uttot/inot
inot 4steget 3x12reps
utot 3steget 3x12reps
Mage i Maskin
50kg 4x12reps
Som sagt det blev en bra träning men jag har börjat tycka det e så sjukt jobbit o träna axlarna vet inte varför =(
hoppas det går bätre och att jag får tillbax min motevation snart.
På fredag den 25 ska jag till Ortoped motagingen för en ny utredning för knät dom ska se om det är "lönt" att operera. blir det inte nåt ska dom få höra på ett o annat!
jaja ha en trevlig helg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: