MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Ben o mage igen!

Kategori: Träning

japp idag var det att träna snabbt, vi var bjudna på mat hos svärmor.
Det gick bra o träna benen idig fast jag hade ganska ont.
Det e fan pinsamt va svag man har blivit i benen allså.
Nu "länktar" jag till operationen så man kan bli "normal" i knät igen så jag kan träna hårt springa o gå i trappen =)
i dag såg passen ut så här iallafall:
Ben Press
60kg 10reps
80kg 10reps
100kg 10reps
120kg 10reps
140kg 10reps
160kg 10reps
Liggande Ben Curl
30kg 3x12reps  (körde ett lugnt ben pass idag ;) )
DragonFlag
3x10reps
Hängande Ben Lyft
3x8rep
Hängande Knä Lyft
2x10
Mage i maskn
65kg 4x12reps
Magnen tog mycket stryk idag o det e ju bra men jag vill kunna köra ben på riktigt NU!!!!!!!!!!!
Får nog veta nu i veckan hur det blir med det.
Jag var även ute en sväng o fiskade på kvällen men inte en fisk, gäddorna leker för fult så det var inte så konstigt.
Men det var FULLT med dom överalt men inte på min krok =(
Rygg i morrn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: