MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Bra kvälls pass!

Kategori: Träning

Idag har det ju inte varit så fint väder så jag har väntat till kvällen så jag kunnde ta bilen till gymet.
Tills jag väntade på kvällen gjorde jag några flugor , det var riktigt trevligt.
Jag hade Reagge på stereon och en kaffe kopp på sidan av flugbindnings grejerna. Det var NICE =)
Här kommer en bild på flugorna jag gjorde i dag.
Det är bara torr flugor!
Så till träningen
BänkPress  (kändes ganska bra)
20kg 10reps
50kg 10reps
70kg 5reps
80kg 4reps
95kg 9/7/6/5/5reps =32st
HantelPress På Sned Bänk
26kg 3x10reps  (kändes oxå bra o fick bra kontakt med bröstet)
Hantel Flys
20kg 3x10reps
Smal BänkPress
60kg 10/8/8 reps
Dips
12/8 (tog tvär slut + att jag slog huvet i dip/chins stälningen ) det gjorde fett ont!
PushDowns Med Rep
12steget 3x12reps
PushDown Med Stång  (mycket kort vila melan setten)
10steget 3x12reps
PushOver Med Rep DD
7steget-5steget 12reps/steg
Det var en bra pass i dag fick bra pump både i tuttarna o i triseps.
Fich föresten en till till ortopeden den 25/5 får se vad dom säger om knät eller om det er operation då det vet jag inte? det stog inget på lappen jag fick.
Men jag fick ett papper jag skulle fylla i så jag har ingen anning vad jag ska göra där? Jag ska ringa i morrn o fråga.
Ha en bra kväll =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: