MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Helt vanlig Torsdag!

Kategori: Träning

Eller?
Ja gaska vanlig, körde axlar o vader idag i stället för i morrn.
I morrn ska vi far till min morbror eftersom min mor o syster kommer upp igen.
 Passet idag vart ganska bra men jag kände mig ganska tröt men jag bet ihopp.
Så här såg passet ut i dag iallafall:

Militär Press
60kg 10/10/7/4reps (kändes tungt men jag kunde pressa upp vikten endå)

Sittande Axel Press
25kg 3x8reps

Hantel Lyft åt Sidan
12,5kg 3x8reps

Rotator Cuffana inot/utot
Inot 4x15reps/arm
Utot 3x12resp/arm

Stående VadPress
85kg 4x15reps (höl kvar ca 1-2sekunder i topp läget)

Sittande VadPress
55kg 3x15reps

Avslutade men 1time bastu fy fan va skönt.
 Man kanske ska komma ur garderoben nu jag har en sak o berätta Tindra-li ska få ett syskon i början av novebmer om allt går som det ska.
Känns riktigt bra, nu är det bara vänta.
ja nu vet ni det!
ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: