MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Lördag!

Kategori: Träning

Idag blev det ett special pass, det skulle igentligen gjorts igår men jag var så jävla tröt o sliten så jag sköt fram det till idag.
Jag var hos Johan i hans källare och vi körde lite marklyft och bänk press.
Känns bra att vara 2 st när man kör bänk så man kan pressa sig själv lite extra.
Jag kom inte i håg hur uppvärmningara såg ut men jag och Johan slutade på 125i mark o gjorde några sett vet inte hur många men det blev tungt efter ett tag iallafall =)
Samma sak i bänken värmde upp på 70kg 10res sen 5 reps till upp till 100kg körde 2reps sen var det mest 1or och 5 kg ökningar till 120kg.
Så 120kg är nytt PB  men skulle nog kuna ta mer efter som vilan var minimal, och vi inte körde så seriöst.
Vi  (Tess o Tindra-li + jag) blev bjudna på lunch hos dom oxå det blev hamburgare.
Nu är det bara dusch o sen fara på jobbet som gäller.
haj haj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: