MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Morgon gym!

Kategori: Träning

ZZZZZZZZZZZZZZZZZ fy fan för o kliva upp tidigt!
7.30 var jag på tenton på marieberg för ett pass rygg o biseps.
Trode det skulle gå riktigt dåligt men det gick ändå bätre en jag hade trott.
Jag var fett hungrig och kände mig svag o det märktes oxå så här såg passet ut:
Chins
3x10reps (kändes tungt) brukar gå lätt
Breda Lats Drag
15steget 6/7/8reps (sjukt tungt i början men det tog sig mot slutet)
Hantel Rod
35kg 3x10reps (ganska lätt)
Omvända Flys (baksida axlar)
3steget 3x12reps
Skivstångs Curl (fick bra med tryck)
45kg 3x10reps
Hammar Curls
17,5kg 3x10reps/arm
Konsentrations Curl Med Hantel (otrolig pump)
12,5kg 3x12reps/arm
Då var passet klart jag är helt klart nöjd endå, kändes tungt ibörjan men det kändes bara bätre och bätre.
Särskilt Biseps kändes bra.
Måste bara sägfa det att morgon gym utan frulle i magen är INTE min grej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: