MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

OJOJOJ!!

Kategori: Träning

Idag blev det et dubbel pass eftersom jag fuskade med träningen igår.
Så det blev Ben , Rygg och Biseps och jag körde supersett på ganska många övningar för att spara tid.
Men fy fan va jobbigt jag har nog aldrig svätats så mycket på gymet av och just bara gyma, Jag måde riktigt ila efter ett tag men jag bet ihopp och körde på.
Så här såg passet ut:
BenBöj  (körde djupt men kontrolerat)
50kg 10reps
70kg 10reps
80kg 3x10reps
Marklyft
50kg 10reps
80kg 6reps
110kg 3x5reps (tog det lugnt efter som jag har fett ont i ryggen fortfarande)
BenPress (SS men LatsDrag)
120kg 3x10reps
LatsDrag  med nästan rakstång (SS med BenPress)
15steget 3x12reps
BenPress bara höger (SS med Rod i CableMaskin)
70kg 3x12reps
Rod I CableMaskin (SS med BenPress Högerben)
14steget 3x12reps
Liggande Lår Curl (SS med Hantel Rod)
35kg 3x10reps
Hantel Rod (SS med Liggande Lår Curl)
38kg 3x8reps
Skivstångs Curl
45kg 10/8/6/6reps
Konsentrations Curl Med Hantel
12kg 3x10reps
Då var det färdigt, riktigt jobbit var det =)
vägde mig igår då vägde jag 88,6kg nu har jag ju tagit ett uppehåll med kreatinet så om ca 4 veckor börjas det igen. då är jag nog över 90kg sträket för första gången imitt liv =)
Ha en bra kväll på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: