MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Onsdag!

Kategori: Träning

Japp då var det dags för rygg/baksida axlar och biseps.
måste säga att det så där, hade inte värdens motevation men jag tog mig igenom passet endå =)
Så här såg det ut:
Chins
15kg 4x8reps (halv danna i slutet men)
Breda LatsDrag
15steget 4x10reps
LatsDrag med Vhandtag
14steget 3x8reps
Skivstångs Rod
60kg 4x12reps  (ganska lätt)
Hantel Rod
38Kg 3x8reps/arm
Liggande Krys Drag
6stegt 3x12reps  (strikt med 1 sekund statiskt i topp/botten läget)
Skivstångs Curl
50kg 5/5/4reps
40Kg 3x8reps
Hammar Curl  (fick bra kontakt)
20Kg 3x7reps/arm
Konsentrations Curl med stång
25kg+ stång 4x8reps
Måste säga att ryggen fick bätre träning idag men över lag tycker jag det gick hyfsat.
I kväll blir det kanske o binda några flugor , det är så jävla kul.
ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: