MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

WHHOOO!

Kategori: Träning

WHOOO!
Idag var jag på inskolning på 6års med Tindra-li, hon var lite blyg men det gick bra endå.
Efter det kom min kära far o illern och jag fixade avloppet nere i källaren.
Sen var det en ganska sen lunsch kl 13.30 =S sen bar det iväg till gymet.
Tindra-li hjälpte mig med vatten pouserna och träningen gick riktigt bra idag.
Jag kände mig stark o hade ganska mycket energi, jag körde lite intensivare idag med mindre vila.
Resultatet blev bra tycker jag bra pump i rygg i biseps.
Så här såg dagens pass ut:
LatsDrag Rak Stång
10steget 10reps
13steget 8reps
15steget 4x12reps  (kändes riktigt bra)
LatsDrag Med V Handtag
14steget 3x8reps
Skivtångs Rod
50kg 12reps
70kg 4x12reps
Baksida Axlar Liggande På Bänk (låga vikter och strikt som tusan , sakta ner och upp)
6kg 12reps
7kg 12reps
8kg 3x12reps
Stående Hög Rod DD uppot
30kg 12reps
35kg 12reps
40kg 12reps
45kg 12reps (tog riktigt bra)
Skivstångs Curl
45kg 3x10reps
Hammar Curls
20kg 3x8Reps
Koncentrations Curl Med Hantel  (deta är nog min nya favo övning bland biseps övningar tycker den tar som fan)
12kg 3x10reps
Nu är vi hemma igen och jag har plockat undan massa skit från köket, nu ventas Tessan snart komma med mycket ny mat =)
Hej hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: