MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

ååååhhhhhaaajjjj!

Kategori: Träning

Idag var jag förbi Budo&fitness och köpte lite protein och kolhydrater och lite BCAA.
När jag kom hem där ifrån så gick jag och Tindra-Li och köpte hennes lördags godis.
Vi passade även på att gå på lekparken ett liten stund och hennes förskoleklass djur Sirri fick följa med =)
 
Tindra-Li och Sirri!
Dagens Köp! Fick nog en liten goodie bag oxå ;)
 
Inatt fick vi såva hyvsat iallafall, kanske därför det gick ganska bra på träningen oxå.
Det var armarna som skulle få sig en törn och det fick dom!
FY FAN va jag är mör i armarna =)
 
Smal Bänkpress
70kg 12reps
80kg 12reps
90kg 3x12reps
 
Dips
20,18,18
 
Pushdowns (Kort Vila)
13steget 12reps
12steget 12reps
11steget 12reps
10steget 12reps
 
 
Triseps Extention Över Huvet Med Rep(Dropset)
10steget 12reps
9steget 12reps
8steget 12reps
7steget 12reps
 
Skivstångs Curl
20kg 12reps
30kg 12reps
40kg 12reps
50kg 12,11,9reps
 
Hammar Curl (Kort Vila)
22kg 12,11,10reps
 
Sittande Hantel Curl På Sne Bänk (Kort Vila)
12kg 3x12reps
 
Cable Curl (Dropset)
7steget 12reps
6steget 12reps
5steget 12reps
4steget 12reps
 
Det bran i armarna efter detta pass.
Jag fick bra kontakt i musklerna och sjukpump i biseps, även triseps men mest biseps =)
 
Nu väntar vi bara på några kompisar som skulle komma förbi o säga hej.
Då får nog Tindra-Li leka av sig lite, hon har varit "lite" små jävla jobbi nu dom senaste dagarna.
Vi får hoppas det vänder ikväll =)
Go kväll!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: