MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

BEBIS!

Kategori: Allmänt

I söndags kom äntligen våran lila bebis, det blev en tjej på 4585g och 54cm lång.
Vi for in kl 2.30 till förlosningen och kl 14.21 kom hon ut.
Allt har bara gått bra, och det blir bara bätre och bätre.
Nu har det ju inte gått så länge men jag hoppas det fortsätter gå så här bra.
Mest troligt kommer hon heta Elsa =)
 
Testar tutten!
 
Fast det har hänt massa dom senaste dagarna så har jag hunit med att köra rehab i går och rygg och mage i dag.
Otroligt nog har båda passen gått riktigt bra fast man har varit SJUKT tröt.
 
Dagens pass var allså rygg o mage och jag kände mig stark och tog ganska kort vila mellan seten, lite kortare en vanligt iallafall och allt flöt på bra.
 
Försökte ta ett kort på ryggen i spegeln på gymet men det är fan inte lätt + att ljuset är så konstigt där.
 
Tror jag måste tjuv träna på att ta rygg kort ;)
 
jaja passet såg ut så här iallafall
 
Chins
20,18,15reps
 
LatsDrag
16steget 4x12reps
 
LatsDrag med V-Handtag
16steget 3x12reps
 
Skivstångs Rod
70kg 3x12reps
 
Hantel Rod (Kort Vila)
34kg 3x12reps
 
FacePull (Dropset)
50kg 12reps
45kg 12reps
40kg 12reps
35kg 12reps
 
DragonFlag
20,20,15reps
 
Cable Crunches (Kort Vila)
12steget 15reps
11steget 15reps
10steget 15reps
9steget 15reps
 
Mage I Maskin (Dropset)
60kg 12reps
55kg 12reps
50kg 12reps
45kg 12reps
 
Är riktigt nöjd med passet möjlgt viss att jag kan ha höjt några snäpp i Latsdraget och i skivstångs roden.
Det kändes lätt idag, men jag fick bra kontakt med musklerna iallafall.
Nä nu ska vi gå o handla så man få i sig nå mat idag.
Hjort sadel ska vi äta idag ;)
Ha en bra kväll!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: