MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

BOOBS!

Kategori: Träning

Dagen började k med att jag gick med Tindra-li till skolan för att sen fara hem och äta frulle.
Efter ca 1 time hände nåt, det kändes som non kastat grus i ögonen på mig o jag somnade i soffan en time =)
 
Jag klev upp och började med lunchen nå Indiskt med nudlar (ganska gott).
Efter den delikata lunchen hävde jag en PWO och for på gymmer för lite bröst och axlar träning.
Det gick ganska bra, bänkpressen var lite tung men.
 
Bänkpress
70kg 12reps
85kg 12reps
100kg 12,8,6reps
 
HantelPress På Plan Bänk
32kg 3x12reps
 
HantelPress På Sne Bänk
30kg 3x12reps
 
Hantel Flyes (Kort Vila)
22kg 12reps
20kg 12reps
18kg 12reps
 
Cable Cross (Drop Set)
35kg 12reps
30kg 12reps
25kg 12reps
20kg 12reps
 
Hantel Lyft Åt Sidan
12kg 4x12reps
 
Lyft Uppåt Med Viktskiva (Kort Vila)
15kg 3x15reps
 
Inått/uttåt Rotation
3x15reps på båda
 
Så såg det ut är ganska nöjd faktist.
Fick bra pump i bröstet men inte så mycket i axlarna.
men så kan det gå.
Nä nu måste jag skynda mig på jobbet!
hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: