MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Gig Guns!

Kategori: Träning

Dagen började med en sov morgon till nästan 10.00 vilken var sjukt skönt!
Efter det har det varit full rulle hela dagen, det började med att vi satt upp lite tak list.
Sen var det golvbrunen i källaren som skulle fixas tog ca 1time med illern (trevligt) NOTTTTT!
När det var färdigt så for vi och hälsade på Niklas och Hanna ett tag o stal lite halm av dom.
Tindra-li skulle ju ha sitt lördags godis oxå så det var  bara o fara på kiosken o handla.
Kände på mig att dagens tränings pass skulle bli tugnt efter dena stressiga dag, och det blev den oxå.
Inte Tung men tung lite högre vikter och allt gick faktist riktigt bra =)
Fick bra tryck i både triseps och i biseps.
Kändes som armarna skulle sprängas.
Så här såg det ut
 
Smal BänkPress
60kg 12reps
80kg 12reps
90kg 12reps
 
Dips i Maskin
120kg(max) 3x12reps
 
Skull Cruchers (Kort Vila)
30kg+stång 3x12reps
 
PushDowns Med Stång (Dropset)
12steget 12reps
11steget 12reps
10steget 12reps
9steget 12reps
 
Skivstångs Curl
20kg 12reps
30kg 12reps
45kg 3x12reps
 
Sittande Hantel Curl På Sne Bänk (Kort Vila)
14kg 3x9reps
 
Konsentrations Curl I CC (Dropset)
30kg 15reps
25kg 15reps
20kg 15reps
15kg 15reps
 
Så såg det ut.
Nu är det inget som "måste" göras så nu ska jag bara ta det lugnt.
Jag har lovat Tindra-li att vi ska se på nån film så vi får se va det blir =)
 
Bebisen har inte häller kommit en vilket är fett drygt nu är tessan 5 dagar över tiden och vi alla hoppas att den kommer snart.
Ska som bli lite små trevligt =)
Ha en bra helg alla!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: