MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

I am Back!

Kategori: Träning

Nu är jag entlgen tillbax!!
Jag har varit förkyld IGEN 3 gånger på 1½månad.
JÄVLIGT drygt!
jBrukar bara vara sjuk ca 2g/år max 3gånger så nu får man väl hoppas på att det inte blir nå mera i år =)
 
Idag körde jag rehab, trode det skulle gå skit dåligt men det gick faktist riktigt bra.
Testade även att göra lite hockey squats eller va dom heter, när man bara sår o gungar i ca 75-84graders vinkel.
Det gick oxå bra så jag körde även några till 90grader då vanliga på lätta vikter (70kg)
 
I morrn blir det rygg och mage om inte bebisen vill ut innan des.
Vi var beräknade till i går så nu är det 1 dag över tiden =)
 
Ni får gå in o se hur det blev, nu ska jag på jobbä!
 
Hej hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: