MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Kontakt!

Kategori: Träning

Hejsan!
Idag har en kopis till Tindra-li följt med hem till oss vilket är jätte kul.
Dom lekte jätte bra tillsammans och var ganska lugna faktist =)
När TL hade gått och lagt sig så for jag på gymet för att träna lite rygg o mage.
Jag kände mig inte så stark men jag fick en jävla kontakt med ryggen på en gång och det är ju bra.
Jag kände tyvär av min gamla axel vid chinsen o dom "vanliga" latsdragen vilket är fett obra!
jag känner nästan alltid av den med det går endå, Idag gjorde det lite ondare en vanligt =(
Så här såg passet ut:
 
Chins
17,11,10reps
 
Latsdrag
17steget 3x12reps
 
Latsdrag med V-handtag
16steget 12,10,9reps
 
Skivstångs Rod
70kg 3x12reps
 
Rod I CC (Dropset)
15steget 12reps
14steget 12reps
13steget 12reps
 
FacePull (Dropset)
9steget 12reps
8steget 12reps
7steget 12reps
6steget 12reps
 
DragonFlag
13,13,14reps
 
Cable Crunches (Dropset)
14steget 15reps
13steget 15reps
12steget 15reps
11steget 15reps
 
Hängande Knä Lyft (Kort Vila)
3x12reps
 
Mage I Maskin (Dropset)
50kg 12reps
45kg 12reps
40kg 12reps
 
OJOJ säger jag bara, ni ser ju själva styrkan fans inte där.
Men jag fokuserade mycket på att göra dom strikta som satan och värkligen tänka på kontakten med musklerna.
Jag tycker endå att dagens träning gick bra.
Särkilt dragonflagsen fick jag sjuk kontakt med magen på.
Vi får väl se hur det går i morrn när bröst o axlar ska köras!
ha en bra kväll!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: