MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

MM det tar sig!

Kategori: Träning

Idag fick jag vänta till kvällen för att fara o träna.
Tindra-Li och Therese skulle göra jul godis o nån måste ta hand om den lila tjejen!
 
Men jag måste säga att dagens träning kändes bra, det var bröst och axlar som stog på schemat.
Kände mig ganska stark och fick till bra teknik i bänken och på alla andra övningar =)
 
Bänkpress
80kg 12reps
90kg 12reps
100kg 12,10,8,6reps
 
Hantelpress På Plan Bänk
34kg 4x12reps
 
Hantelpress På Sne Bänk
32kg 12,12,8reps
 
Hantel Flyes (Kort Vila)
24kg 12reps
22kg 12reps
20kg 12reps
 
Cable Cross (Dropset)
35kg 12reps
30kg 12reps
25kg 12reps
20kg 12reps
 
Hantel Lyft Åt Sidan
12kg 4x12reps
 
Lyft Upp Med Viktskiva (Kort Vila)
20kg 3x15reps
 
Inott/Uttot Rotation
3x15reps
 
Så såg ddet ut.
Jag fick ingen super pump som höll i sig länge men jag fick bra kontakt.
Kände oxå att jag kanske till och med körde lite för lätt på visa vikter.
Men jag skyndar långsamt =)
 
I morrn ska bli väldigt kul ska boxas lite med Johan jag vet inte vilken tid det blir men.
Det får ni veta i morrn ;)
 Nu var det ca 2år sen jag använde handskarna så man får se hur det går.
Jag har typ 0 kondis men kanske lite teknik som jag kan förlita mig på =)
 
Ja ja titta in i morrn så får ni se hur det gick.
Hej hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: