MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

MMMM!

Kategori: Träning

MMMMM i dag gick det oxå bra och träna.
Undra om det är för att man har varit sjuk och inte "kunat" träna?
Man har ju varit peppad på att träna nu i ca 2 månader =)
 
Efter jobbet så var det bara o springa ner på gymet o köra rygg o mage.
Jag vart riktigt förvånad hur många chins jag klarade , om man tänker på att det är länge sen jag körde det.
Även resten av övningarna gick ganska bra, för att inte snaka om magen den höll på att sprängas och jag fick bra pump och kände mig stark.
Så här såg passet ut
 
Chins
15,17,12reps
 
LatsDrag
80kg 3x12reps
 
LatsDrag Med V-handtag
70kg 3x12reps
 
Skivstångs Rod
65kg 3x12reps
 
FacePull Med 1 Arm (Dropset)
25kg 12reps
20kg 15reps
15kg 20reps
 
DragonFlag
20,18,15reps
 
Cable Crunches (Kort vila)
50kg 12reps
45kg 12reps
40kg 12reps
 
Mage I Maskin (Dropset)
60kg 15reps
55kg 15reps
50kg 15reps
45kg 15reps
 
Så såg det ut.
Nu börjar jag ladda för morgon dagen då bröst och axlar ska få lite pisk.
ska bara säga att det inte kommit nån bebis idag häller!
Ha en bra kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: