MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Rehab!

Kategori: Träning

Inatt Fick vi sova ganska bra iallafall några timmar sammanhängande =)
Varit sjukt opeppad o träna nu dom senaste gångerna, kan ju bero på att jag hafft 0 energi!
skippade tyräningen igår derför körde jag den idag istället. 
Så armarna får vänta tills i morrn.
 
Det blev allså rehab i dag och det gick ganska bra.
Börjar känna att man har fått tillbax mycket av styrkan, men höger är LÅNGT efter styrkemäsigt lika stark som vänster.
 
Nu har jag börjat "exprimentera" mig fram vad jag kan göra och inte.
Fortfarande ganska låga vikter men endå =)
Idag körde jag bland annat knäböj  efter rehab schemats slut + hög repare i benpressen.
Och allt gick bra =)
 
Sjukt kul med knäböj, lätta vikter men jag vill inte skada mig igen och kanska bort 2års träning!
Bara 70kg 3x15reps
 
Benpressen var oxå ganska lugnt bara 110kg men säkert 20-25reps i 3 set
 
Testade lite eftkter på mobil kameran, blev "lite" sudigt men.
Tenton Hörnefors!
 
I morrn är det lördag så då ska jag in till budo&fitness o köpa lite protein och lite BCAA och kolhydrater.
Käns inte så bra efter som jag har typ 0kr.
jaja ha en bra dag/kväll!
hej hej
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: