MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Aj då!

Kategori: Träning

Dom senaste veckorna som har varit har jag varit sjukt tröt mycket kan bero på att jag har varit sjuk 2 gånger men oxå för att jag drömer på nätterna HELA tiden!
Jag vet inte va det beror på och det är jätte trevligt och drömma mycket men man är ju inte utvilad när man vaknar. Skumt!
Det känns som det var år och dar sen jag tränade just dom muskel grupperna jag tränade idag och det märktes!
Det var bröst och axlar som stog på schemat  och jag blev tvungen och skynda mig lite , jag skulle hämta Tessan på jobbä.
Bänkpressen var riktigt tung idag och jag kände det var lite fladrigt vilket är obra. men annars så gick jag ner lite i vikterna o körde på så strikt jag kunde.
så här såg passet ut idag:
 
Bänk Press
60kg 12reps
80kg 10reps
90kg 2x10
90kg 1x9reps
 
Hantel Press På Plan Bänk
27,5kg 3x12reps
 
Hantel Press På Sne Bänk
27,5kg 3x12reps
 
Hantel Flyes
20kg 3x12reps
 
Cable Cross (DropSet)
35kg 12reps
30kg 12reps
25kg 12reps
 
Hantel Lyft Åt Sidan (DropSet)
10kg 12reps
9kg 12reps
8kg 12reps
7kg 12reps
 
Lyft Framot Med Viktskiva (kort vila typ 20sekunder)
10kg 4x15reps
 
Som sagt , gick ner på vikterna o körde på men det var lite kämpit idag.
Men gud vad det brände i axlarna, det var lätta vikter men fuskade inte ett dug drog värkligen upp vikterna med axlarna. *huva*
Fick ganska skyst pump i tuttarna oxå men hoppas på ett bätre pass nästa vecka!
I morrn är det rehab igen, hoppas det går bra då.
hej sväjs!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: