MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Armar!

Kategori: Träning

Jag skulle ha tränat armarna i går men jag blev så sugen på en öl när jag kom hem så jag tog mig en folköl.
När jag hade drukit lite kom jag på det ops jag skulle ju på gymet =)
Då kändes det fel så då var jag bara hemma istället.
 
Så idag blev det arm träning istället, det gick riktigt bra!
fick braa tryck o rugig pump =)
 
Smal Bänk Press
50kg 12reps
70kg 12reps
80kg 3x12reps
 
Dips (kort vila ca 30sekunder)
3x12reps
 
PuchDowns (Pyramid kort vila)
8,9,10,11steget 12reps/steg
 
Triseps Extantion Med Rep (Dropset)
11steget 12reps
9steget 12reps
7steget 12reps
 
Skivstångs Curl
30kg 12reps
40kg 4x12reps
 
Hammar Curl (Dropset)
18kg 12reps
16kg 12reps
14kg 12reps
 
Konstentrations Curl Mott Bänk I CC (Dropset)
30kg 12reps
25kg 12reps
20kg 12reps
 
Dagens pass var helt ok tycker jag, men jag blir så sur att ALLT är små trasigt på tenton i Hörnefors.
Plus att dom typ aldrig fixar det som är paj och att dom inte har nåt bälte man kan fästa vikter på när man kör tex chins, dips osv
jaja nu är det avklarat för i helgen.
Idag kommer oxå Kim o hans dotter så det blir o snaka skit o ha det trevligt.
Ha en bra helg
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: