MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Bra pass!

Kategori: Träning

Nu är jag presis hem kommer från gymet där jag har tränat bröst och axlar.
Passet måste jag säga gick bra, var kvar på samma vikter men jag körde mer srikt o fick bätre kontakt med musklerna.
Vikterna i dag kändes därför tyngre men det gick bra endå ;)
 
Bänk Press
70kg 10reps
85kg 10reps
95kg 2x12reps
95kg 9,4reps
 
Hantel Press
30kg 2x12reps
 
Hantel Press På Sne Bänk (upp)
28kg 2x12reps
 
Hantel Press På Sne Bänk (ner)
28kg 2x12reps
 
Hantel Flyes
22kg 3x12reps
 
Cable Cross (Dropset)
30kg 15reps
25kg 15reps
20reps 20reps
 
Militär Press
50kg 3x12reps
 
Hantel Lyft Åt Sidan (Dropset)
12kg 12reps
10kg 12reps
8kg 12reps
6kg 12reps
 
Jag börjar älska dropset mer och mer som slut övning, man kan värkligen pumpa ut det sista.
I Cable crossen fick jag sjuk pump och en bränande känsla som jag inte har haft på väldigt länge, så det va nice =)
 
I morrn ska jag ta kort på mina små ben så ska ni få se vilken jävla skilnad det är på dom.
Måste säga det oxå att nu ser det mycket bätre ut en på länge, börjar få lite volym tillbax.
Så skrata inte i morrn ;)
 
Tja då!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: