MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

HAHA

Kategori: Träning

Måste bara säga det först att det var SJUKT många fler som tittade in på bloggen igår.
Undra om det hade med bilden och göra?
Iallafall har jag varit och tränat mina kära kyckling ben och kört lite kondis.
Det var som vanligt det gjorde ganska ont till man började få lite pump i låren, sen gick det bra.
Provade oxå på crosstrainern men bara 6min, det kändes ganska bra det oxå.
Jag ska där imott ta det jävligt lugnt så jag inte skadar mig mera. så det ska gå sakta men förhoppnings vis framott i ben träningen/kondisen =)
Jag hade ju lovat bilder på mina "stora" ben här kommer dom:
 
Nu är deta taget rakt ner nästan!
Stora föter stor ...? förmodligen! ;)
Vänster!
 
Höger!
Hoppas det blev nån bild på höger benet bilden på blogg är lite kruppad!
Ja ja ha en bra dag och skratta inte ihjäl er åt benen!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: