MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

obra!

Kategori: Träning

Japp idag gick det gasnska obra och träna, eller jag kände mig svag iallafall.
Jag kände redan från början på passet att jag var svag så jag tog det väldigt lugnt med vikterna och körde super strikt.
Måste säga att det tog ganska bra endå =)
 
Markltft
60kg 6reps
90kg 6reps
120kg 3x6reps
 
Chins
12,11,9reps
 
LatsDrag
16steget 3x12reps
 
Skivstångs Rod
60kg 3x12reps
 
Hantel Rod (Kort vila)
30kg 3x12reps
 
FacePull (Dropset)
50kg 15reps
45kg 15reps
40kg 15reps
 
DragonFlag
12,12,12,9reps
 
Chrunches i Maskin
55kg 4x15reps
 
Hängande Knä Lyft
10,12,15reps
 
Måset säga att magen fick mäst med stryk idag.
Redan vid 1repetionen på Dragonflagen så kände jag att magen fick jobba hårt och jag fick till dom riktigt strikt.
Varför det gick obra vet jag inte riktigt men jag har varit tröt hela dagen så har kanske med det och göra?
Vi får se om det går lika obra i morrn då bröst och axlar ska få sig en omgång.
Hane bra så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: