MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

PLÅGA ARMAR!

Kategori: Träning

Tjaba!
Igår han jag inte riktigt blogga så jag skriver hur gårdagens träning gick idag istället.
Det var armarna som skulle få sig en omgång och måste väl säga att det gick ganska bra.
Började med triseps som gick bra, kände mig ganska stark där.
Biseps inte lika stark, men fick duktig kontakt och mosade värkligen upp vikterna sakta och säkert.
 
så här såg det ut!
 
Smal Bänk Press
60kg 12reps
70kg 12reps
80kg 3x12reps
 
Dips
20kg 3x12reps
 
Push Down Med Rep (Dropset)
25kg 12reps
22,5kg 12reps
20kg 12reps
 
Skivstångs Curl
20kg 12reps
30kg 12reps
45kg 12,12,10reps
 
Sitande Hammar Curl På Sne Bänk
12,5kg 3x12reps
 
Konsentrations Curl Med Hantel Mott Bänk
10kg 12,12,15reps
 
Jag fick riktigt mycke pump i både triseps o biseps, kunde knappt ta av mig tröjan efter träningen =)
O Sanka inte om att duscha ;)
 
Idag står det bio på chemat Tingeling sen är det jobb som gäller.
Jag har varit så jävla tröt den sista tiden så det känns som man har 0% energi.
Så det känns inte jätte peppande o fara o jobba ett 27timars pass.
Men men ha en bra helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: