MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Rehab!

Kategori: Träning

I Fredags for vi till min kära syster på hennes sons dop, det var riktigt trevligt!
Fast jag måde illa hela dagen nästan, jag klarade av ett dubbel pass ca 2timar på typ 50min.
Det var sjukt intensivt, ingen vila mellan övningarna och bara superset/ dropset hela passet.
Bara för att hinna med bilen till Sthlm.
Det var rygg och biseps och rehab jag körde då.
 
Idag blev det bara rehab, det tar ca 1 time om man skyndar sig.
Då är det ingen lång vila och man hoppar bara från övning till övning.
Jag orkar inte skriva hur rehab chemat ser ut det är väldigt mixat.
 
Jag tycker redan att det känns mycket bätre i knät och bätre hoppas jag att det kommer att kännas,
Men bra kommer det ju aldrig bli, jag kommer alltid och ha min Atros *suck*
 
 
Imorrn ska jag hjälpa pappa med hans ved och jag kan ju säga att i dag brände det ganska gott i ryggen efter några timar. så det blir nog inte nå marklyft i morrn om det känns lika dant i morrn.
 
Sköt om er o kika in i morrn så får ni se hur det blev!
Häj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: