MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

SÅÅÅ JA!

Kategori: Träning

Idag har det hänt lite grann=)
Vi har lämnat Tindra-li till hennes farfar som ville ha henne en dag/kväll/natt/morgon så vi blev barn lediga =)
Vi har passat på att göra lite på övervåningen så nu är det "bara" lista o tapetsera kvar.
Har även varit på stan och köpt lite grejer till den nya bäbisen + att Tindra-li har fåt en xbox360 kornekt för att hon har varit så duktig med vissa saker.
Jag har även köpt mig en ny mobil då min är helt knäpppppppp!
Jag har därför oxå bytt numer alla som jag har på mobilen kommer nog få ett sms om mitt nya nr.
 
Jag har oxå tränat idag, var ganska säker på att det skulle gå piss eftersom min rygg har varit paj nu ett tag.
Men det gick faktist ganska bra =)
så här såg passet ut
 
MarkLyft
70kg 6reps
100kg 6reps
130kg 6,6,5reps
 
Chins
13,11,10reps
 
LatsDrag
16steget 4x12reps
 
Skivstångs Rod
70kg 3x12reps
 
Rod I Cable Maskin
15steget 3x12reps
 
FacePull (Dropset)
50kg 15reps
45kg 15reps
40kg 15reps
 
DragonFlag
20,18,15reps
 
Chrunches I Maskin (Dropset)
55kg 15reps
50kg 15reps
45kg 15reps
40kg 15reps
 
Hängande Knä Lyft (Kort Vila)
3x12reps
 
Allt gick som smort o jag är nöjd.
Jag tycker det är så jävla jobbit o äta hela tiden utan att gå upp i vikt.
Vist lite har jag gåt upp men vissa går det så jävla fort för.
Många säger att jag ska vara glad att jag inte lägger på mig så mycket, men när det är vad man vill är det inte så kul.
Jag går runt och mår dåligt nästan hela tiden för att jag är så JÄVLA mätt, så går man inte upp i vikt så det är "ganska" störande.
Jaja ha en bra kväll!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: