MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

SÅJA!

Kategori: Träning

Hejsan!
Nu har jag blivit hyfsat frisk, jag hostar lite fortfarande och kan ha lite ont i halsen på morgonen men det går över efter typ 1time.
Idag har jag varit och växlat in min spar gris o det blev närmare 5000 allt som allt inte dåligt =)
För dom pengarna ska jag una mig nya frilufs kläder, vilket är sjukt skönt då jag inte har några sen tidigare.
Jag var på utebutiken o köpte ett par byxor och ett par ullstrumpor var oxå på blixt sport o köpte en jacka med byxor.
Var även på Intersport och köpte en varmare under tröja.
 
Jackan och dom andra byxorna skulle jag få nästa vecka typ.
 
Idag har jag även varit och tränat, det vart rygg o mage som skulle tränas.
Det gick ganska bra faktist om man tänker att man har varit sjuk o så.
Rehabade benen igår oxå föresten o det gick oxå bra =)
 
Men dagens pass såg ut så här:
 
LatsDrag
15steget 12reps
18steget 3x12reps
16steget 12reps
 
Skivstångs Rod
75kg 3x12reps
 
Hantel Rod
32kg 3x12reps
 
FacePull
50kg 3x15reps
 
DragonFlag
19,14,11reps
 
Crunches I Maskin
50kg 12reps
55kg 12reps
60kg 12reps
 
Crunches På Boll
2xMax reps
 
Nu ska vi gå ut till kaninen (BELL) och bytta halm till henne så hon blir glad =)
Hare bra alla!
 

Kommentarer

  • cissikarlsson säger:

    Snygga byxor , vill oxå ha sådana :-)

    Svar: man får tacka! tack tack =)
    Magnus Häggström

    2012-10-16 | 18:11:46

Kommentera inlägget här: