MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

VED IGEN!

Kategori: Träning

OJOJ!
I morse var jag sjukt tröt o ville bara göra inget vätigt för utom och träna.
Men pappa ringde idag igen och ville ha hjälp med veden, han har hjälpt oss så sjukt mycket med saker o ting så man måste bara säga ja när han frågar nåt!
Ryggen började verka efter typ 10 min men jag härdade ut i några timar.
Men det är säkert 3-4timar kvar *pusst*
 
Med tanke på hur mycket det har slitit på nedre ryggen dom 2 senaste dagarna så skippade jag marklyften idag.
Vilket nog var smart när jag skulle köra skivstångs roden idag så hade jag lite svårt.
Blev tröt efter typ 1reps.
Men rästen gick ganska bra faktist.
 
så här såg det ut
 
Chins
12reps
 
Lats Drag
15steget 12reps
18steget 3x12reps
 
Cable Rod
17steget 3x12reps
 
Skivstångs Rod
75kg 3x12reps
 
Hantel Rod
30kg 3x12reps
 
Face Pull
35kg 12,15,20reps
 
DragonFlag
19,13,11reps
 
Cable Crunches
15steget 4xmax/reps
 
Liggande Ben Lyft
3xmax/reps
 
Japp så blev det , det enda som var riktigt tungt idag det var stång roden.
FY FAN!
 
I morrn får vi väl se vad som händer.
Tills dess HÅJ HÅJ!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: