MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

AAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJ!

Kategori: Träning

Idag har det varit en dtressig dag på jobbet, men det har flyttit på bra endå.
Trode att träningen skulle gå lite mindre bra men det gick riktigt bra fick duktigt med pump i både triseps och i biseps.
Ursekta bild kvaliten ingen toppen kamera på mobilen ;)
 
Nu några timar senare har jag svårt o röra armarna så det tog nog ganska bra =)
Det enda var att jag inte kände mig lika stark i dipsen som jag brukar men det kan bero på att maten i dag har inte varit bra + att jag missade mellan målet.
 
Så här var passet upplagt idag!
 
Smal Bänk Press
50kg 10reps
70kg 10reps
85kg 4x10reps
 
Dips
20kg 10reps
30kg 3x8reps
1xmax/BW  20reps tror jag det blev?
 
DS Triceps Extension
25kg 10reps
22,5kg 10reps
20kg 10reps
 
DS Push Downs
40kg 10reps
37,5kg 10reps
35kg 10reps
 
Skivstångs Curl
20kg 10reps
30kg 10reps
45kg  10,10,9reps
 
Hammar Curl  (Kort vila 30s)
20kg 10,9,8reps
 
Hantel Curl På Sne Bänk
10kg 8,8,10reps
 
Konsentrations Curl Med Stång
20kg+stång 3x10reps
 
Idag var det mycket kort vila mellan setten, jag gjorde oxå övningarna väldigt strikta o sakta upp/ner.
Fick grym kontakt i armarna o dom kändes som dom skulle explodera =)
kommer nog ha lite ont i dom i morrn hoppas jag.
 
Jag ska nu hjälpa till med maten så vi höres!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: