MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Äntligen träning!

Kategori: Träning

Idag har jag jobbat till 16 tänkte fara på gymet då o träna till strax efter 17 men jag hade glömt tränings byxorna =(
Så det fick bli ett pass på tenton hörnefors istället.
 
Började med ett nytt chema idag som värkade skönt, det var rygg och mage.
Intensivt skulle det vara, jag skulle vara klar med träningen på 45-50min.
Kortare vila (ca 1min ) och högre reps (8-10) och på basövningarna (6-8reps).
 
Marklyft
60kg 6reps
90kg 6reps
120kg 3x6reps
 
LatsDrag
16steget 4x10reps
 
Skivstångs Rod
70kg 4x10reps
 
DragonFlag
3xmax det blev 18,15,12reps
 
Crunches
3xmax vet ej antal?
 
Som ni ser är det inte lika många övningar men man kan hålla högre fokus och ge lite mera under tiden man är på gymet.
Men nån övning till ska jag nog lägga till på ryggen nästa pass.
 
Träningen idag gick riktigt bra om man tänker att man har varit sjuk typ tills igår kväll + 1½ vecka bakåt.
Hade energi o ta i hela passet men höll igen lite på grund av att jag har varit sjuk.
 
Imorrn är det bröst och axlar som gäller ska bli kul o se hur det funkar.
Hål koll om ni vill veta hur det gick ;)
 
Vikten idag var föresten 90,5kg kl 19.26 + att jag har ny ätit o började med kreatin i morse!
 
Målet till nästa sommar är att ha ett 6pack 
 
Hej hej!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: